poniedziałek, 18 maja 2009

Prawie jak Amsterdam

Czyli kanałek przy centrum handlowym powstałym w miejscu starej papierni w Konstancinie pod Warszawą.
Skojarzenie głównie za sprawą zaparkowanego holendra ;)
Stojaki rowerowe może i są, ale nie zauważyłam żadnego. Na szczęście barierka zmieści niejeden rower.

p.s.O, widzę że Tomi dorzucił zdjęcie extra z innego miejsca ;)

To Mi: zdjęcie tej dziewczyny w amsterdamskiej bluzie zrobiłem w Warszawie, na Nowym Świecie, jak widać, tam też mozna się poczuć jak w Amsterdamie (Nowym?).

W zasadzie wpis miał być na XIX Akcję GTWb: Prawie jak w... ale lavinkę swędziała klawiatura i stąd falstart, poszło o półtora dnia za wczeście. Ups :-)

13 komentarzy:

  1. Hej! Akcja GTWb jest dopiero pojutrze!!! Myślałem że ten wpis jest na nią.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, faktycznie, mógłby być ;))) BTW Odbierz mejla, proszę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodamy linki, zgłosimy jako falstart ;-) Oczywiście zwalę wszystko na Ciebie ;-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie wsio ryba, w końcu to i tak ja robię to zestawienie ;P Tyle,że będzie opóźnione, bo nie wiem kiedy będę w Wawie z powrotem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, prawie!:)))
    Tylko w Amsterdamie wiecej rowerow widac na ulicach.
    Pozdrawiam z Amsterdamu.

    OdpowiedzUsuń
  6. W Warszawie rowerków coraz więcej, polecam skrzyżowanie Kruczej i Alej Jerozolimskich po 17 ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt, bardzo akcyjny wpis i fajne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  8. @sad.a.5 - dlatego tylko "prawie jak w..." zamiast "jak w..." ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To nic, że falstart. Wpis ciekawy, porównujący Warszawę 9możemy chyba trtaktować KJ jak dzielnicę Warszawy) z miłym, ładnym miejscem. Tukinka znalazła Amsterdam za to na Starówce.

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko coffee shopów u nas nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  11. no mi Amsterdam to się jeszcze z czyms innym kojarzy:]

    OdpowiedzUsuń
  12. Cierpliwośći, zaraz zapodam pocztówkę... z Wrocławia ;)

    OdpowiedzUsuń