piątek, 27 sierpnia 2010

Wtorek i środa

Magda: Tym razem jestem bardzo zadowolona z łowów :) I chociaż wtorek zaczął się tragicznie, bo na poranny spacer z psem nie wzięłam aparatu i przegapiłam cztery modne rowerzystki i cycle chic w wydaniu męskim, a potem gdy już miałam aparat, zawsze ktoś mi wchodził w kadr, co widać na zdjęciu poniżej... (przy okazji warto zwrócić uwagę na modne alladyny i śliczną zieloną koszulkę :)



to później muszę przyznać, że bardzo mi się poszczęściło :)



uwaga na baaardzo długą spódnicę!



A w środę to już zupełny szał :)




i moje ulubione :)



a na koniec zdjęcie bardzo dynamiczne :)



Komentarz lavinki: Bardzo dziękujemy z Meteorem za zdjęcia, może czas na stałą współpracę? BTW alladyny parę razy na blogu już były, sama mam 3 pary alladynowych rybaczek, po prostu nic nie można innego dostać w sklepach w tym sezonie, a stare spodenki się wydzierają. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz