wtorek, 17 sierpnia 2010

Pocztówka od Magdy

Magda: Witam serdecznie,

strasznie spodobał mi się pomysł strony poświęconej warszawskim rowerzystom, zwłaszcza tym ciekawie ubierającym się i zaczęłam trochę polować z aparatem przy okazji poruszania się po mieście. W załącznikach zdjęcia z dzisiaj (sobota, 14 sierpnia). Mam nadzieję, że coś się Wam spodoba :)

Mnie osobiście strasznie podobają mi się ludzie jeżdżący na rowerach ze swoimi dziećmi :) dzisiaj udało mi się przyłapać trzech panów wybierających się na wspólną przejażdżkę ze swoimi pociechami, a także panią w różowym w podobnej sytuacji :) jest także pani w spódniczce na pasach i mały tłumek, który utworzył się czekając na zmianę świateł - co ciekawe w 5-osobowej grupce, możemy dostrzec jedną panią w sukience i jedną w spódnicy, a i pani w krótkich spodenkach także bardzo ładnie się prezentowała :)

Jakość zdjęć może pozostawia trochę do życzenia, ale muszę przyznać, że przyłapanie ciekawych ludzi i zrobienie im zdjęcia w ruchu to wcale nie taka łatwa sprawa...

Pozdrawiam i życzę udanych łowów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz