wtorek, 13 października 2009

Gorlice Cycle Chic

Tylko tyle i aż tyle, grunt że jest pocztówka od Slavkosnipa

Witaj!
Z opóźnieniem co do mojej deklaracji wysyłam ten list! Okazało sie, ze pochwaliłem sie przedwczesnie, nie sprawdzajac czy mam pokrycie na moje słowa! Niestety w tym wypadku moja deklaracja okazała sie na wyrost! Ocalało mi tylko trzy fotki z Gorlic dotyczacych zwyczajów i mody rowerowej! Mój ślepy aparacik nie pokazuje mi czy robi złe fotki, jeżeli niechcący przekręce gałkę pokrętła!


2 komentarze:

  1. Dzięki za zamieszczenie tej pocztówki! Widzę, ze trzecia fotka była chyba zbyt kiepska by ja zamieścić! Za późno wyciągnąłem aparat i osoba z rowerem zbytnio się oddaliła! W Gorlicach rowery używane są jako środek transportu np. na zakupy i wtedy pełnią rolę wózka prowadzonego przez osobę idacą obok pieszo!Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten problem. Zanim wyciągnę aparat - rowerzysta(tka) znika za samochodem lub za rogiem :)

    OdpowiedzUsuń